Anmäl dig till RMS höstmöte 11-12 okt

0

Vi träffas redan torsdag 11 oktober och får som sedvanligt en blandning mellan föreläsningar, interna frågor och allmänt umgänge. Jag hoppas att ni alla har möjlighet att skicka såväl anställda som förtroendevalda, då vi alla behövs i våra olika roller och att ni har möjlighet att vara kvar på fredagskvällens föreställning.

Regional Musik i Sveriges årliga höstmöte. I år får vi gästa Visby igen och det ska bli extra spännande att vi får tillfälle att se Sverigepremiären av Stephen Sondheim’s komiska musikal – Underjorden Tur & Retur på fredag den 12 oktober.

Varmt välkomna till Visby och Regional Musik i Sveriges årliga höstmöte!

Nina Björby

Ordförande Regional Musik i Sverige